דלג לתפריט הראשי (מקש קיצור n) דלג לתוכן הדף (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

בלוגים

מחפשים את השלב הבא בקריירה?
שלחו קורות חיים, אנחנו נדאג לכל השאר.

רמת החייל והרצליה פיתוח - out. יקנעם וב"ש- in.

13/07/2016

כן, גם אני הייתי מעדיף להתגורר בצפון תלאביב, לשוט עם פקקים נורמליים למשרד במרכז העיר, ולהתחיל לעבוד מבלי שהתעצבנתי ולו ברמזור אחד. לצערי ולצערכם, זה לא ככה. הלוואי וזה היה ככה. במקום זה, אנחנו עומדים בפקקים, והרבה, ובתוך מרכזי הערים. וכנראה שאנחנו אוהבים את זה.

עובדה שאנו מתעקשים לעשות את זה כל בוקר, למרות שכל בעל 3 שנות לימוד ידע לחשב שהזמן שלוקח להגיע מת"א לנתניה הוא ממש כמו הזמן שלוקח להגיע מרמת גן לת"א או מצפון ת"א למרכז ת"א בשמונה בבוקר
. ולא רק אני, גם המועמדים, אתם, אלה שאנחנו נתקלים בהם יום יום, כנראה מחבבים פקקים ולא ממש מתלהבים מהרעיון של לעבוד בהייטק ב"פריפריית ההייטק", מחוץ לגבולות הגזרה של רמת החייל וצומת רעננה. ותכלס, חבל. בואו נפקח לי ולכם את העיניים.
הרי לכם סקירה של חברות הייטק בישראל  שאתם רוצים וצריכים לעבוד בהן.

יקנעם וחיפה
קודם כל, זה ליד עמק יזרעאל. והעמק הוא תמיד רעיון טוב. יקנעם נמצאת במיקום המושלם. מצד אחד לא רחוק מדי מהמרכז, למי מאיתנו שמכור לאוויר אוטובוסים ואווירה אורבנית. ומצד שני, כבר אמרנו, עמק יזרעאל. כי להתחיל ולסיים יום עבודה עם ירוק בעיניים זה ללא ספק יותר סקסי מנתיבי איילון. עשו לעצמכם טובה, תחשבו על זה.
ולגבי חיפה, פארק ההייטק היחסית ותיק מת"ם, שממוקם קרוב לרכבת, קרוב לכביש החוף, קרוב לים וקרוב לאושר, מארח בתוכו שמות מספיק גדולים כדי שתרצה להיות שם, ולו בשביל המינגלינג. קדימה לצפון!


חברות שכבר אימצו את הרעיון- יקנעם: melllanox, rossalre, lumenis, synal ועוד..
חברות שכבר אימצו את הרעיון- חיפה: Intel, Microsoft, Google, Apple , Elbit ,YAHOO ועוד..


ירושלים

אוויר הרים צלול למפתח תוכנה שרק הרגע סיים לימודיו. ירושלים. עיר הבירה שחוץ מהכותל המזרחי והיציע המזרחי מציעה לעובד המתחיל כל מה שעבודה בת"א מציעה. חוץ מחוף ים. ואגב,ולמי שקשה רחוק מהים צריך לדעת שחלק לא מבוטל מהעובדים בהר חוצבים, פארק ההייטק המרכזי בעיר, כמו גם במרכזי הייטק אחרים בירושלים, גרים בכלל מחוצה לה, קרוב למרכז, קרוב לכביש 1, בכיוון שנגד הפקקים, זה שאפשר לנסוע בו יותר מ-15 קמ"ש בשמונה בבוקר. בקיצור, בלי פקקים, עם קמצוץ של קדושה, ירושלים יכולה להיות מקום נפלא לעבוד בו.


חברות שכבר אימצו את הרעיון. Intel, IBM, HP, Exlibris, ועוד!


באר שבע ועומר

ובכן, את פארק התעשייה בעומר אתם כבר צריכים להכיר. דברים טובים קורים שם. אבל ברשותכם, בואו נתרכז בגולת הכותרת בדרום ואולי בכל הארץ - פארק גב-ים נגב, אותו מתחם הייטק נוצץ וחדיש שרק מלדרוך בו אתה מרגיש בסיליקון ואלי - הגרסא המדברית.
פארק ההייטק צמוד לתחנת הרכבת ומשתרע על לא פחות מ-93 דונם עמוסים בסטארטאפיסטים נחושים, מנהלים ותיקים וסטודנטים מאוניברסיטת בן גוריון הצמודה. ונכון, באר שבע אולי נשמע מפחיד לאנשי העיר הגדולה, אבל מספיקה חצי שעה של עבודה במתחם WE WORK כדי להבין שזו בהחלט אפשרות טובה, זולה, וייחודית להתחיל/להמשיך בה את הקריירה.
אה, ותזכרו את הפסקה הזאת. עוד חמש שנים, כשהמקום יהפוך למרכז ההייטק הישראלי ולמקום שבו הכל קורה, אל תגידו שלא אמרנו לכם.


חברות שכבר אימצו את הרעיון ECI EMC ,Deutsche Telecom, , JVP, Pay Pal, Wix, Rad

 

- קחו את הקריירה שלכם צעד קדימה - משרות דרושים בהייטק>>
- בואו להיות המוח מאחורי פיתוח התוכנות של המחר -דרושים פיתוח תוכנה>>
- רוצים לדעת כמה אתם שווים? טבלאות שכר בהייטק 2021>>

צרו איתנו קשר

כתבו לנו כאן

שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


CreatedByTvuna
המאמץ עלינו!
שלחו קו"ח ותתחילו לקבל הצעות עבודה בדיסקרטיות
בחר קובץ קו"ח
נא לבחור קובץ
קובץ אינו בפורמט תקין (doc, docx, pdf,) או גדול מדי