דלג לתפריט הראשי (מקש קיצור n) דלג לתוכן הדף (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

בלוגים

מחפשים את השלב הבא בקריירה?
שלחו קורות חיים, אנחנו נדאג לכל השאר.

גיוס עובדים בהייטק – יתרונותיה של חברת ההשמה

05/02/2014

עולם ההייטק מתפתח בצעדי ענק, המשבר הלכלי כבר מאחורינו והדרישה לעובדי IT נמצאת במגמת עלייה. אם אתה מעסיק או מנהל כוח אדם העומד בפני תהליך גיוס עובדים בהייטק, בוודאי שאלת את עצמך מה הם היתרונות בפניה אל חברת השמה מקצועית?

על שאלה זו נענה בשורות הבאות.

 

  • תהליך גיוס מקצועי - תהליך גיוס עובדים בהייטק דורש התמחות ובקיאות בתהליכי מיון בתחום. לרשות חברות השמה המתמחות בעולם ההייטק עומדים כיום עזרים מקצועיים כמו גם טכנולוגיות מתקדמות שמאפשרים להם לבצע תהליכים אלו ביעילות ובמקצועיות. כך למשל, חברות השמה עורכות ראיונות ומבחני הערכה מקצועיים ואישיותיים על מנת להתאים לכל משרת הייטק את המועמד הראוי ביותר.

 

  • חסכון בזמן וכסף – אחד היתרונות הבולטים ביותר בפניה אל חברות השמה נעוץ בכך שהן חוסכות לארגון או החברה משאבים יקרים. גיוס עובדים בהייטק על ידי חברת השמה מקצועית חוסכת לארגון את ההוצאות הכרוכות בפרסום המשרות הפנויות במדיות השונות, את הזמן והכסף הדרושים לתהליכי המיון והגיוס המורכבים. מעבר לכך, חברות ההשמה מלוות את הארגון עד לאיתור המועמד ההולם ביותר לתפקיד.

 

  • היצע גדול יותר של מועמדים – יתרון נוסף לפניה לחברות השמה המתמחות בתהליכי גיוס עובדים בהייטק טמון בעובדה שלחברות ההשמה כבר קיים מאגר גדול של מועמדים והוא מרוכז במקום אחד. במצב כזה הסיכוי לאתר את המועמד המתאים ביותר במהירות גדל לאין ערוך.

 

  • נסיבות – פעמים רבות חברות IT בוחרות בחברות השמה המתמחות בתהליכי גיוס עובדים בהייטק בגלל תנאים חדשים שנוצרו. כך למשל, בימי המשבר הכלכלי חברות רבות צמצמו את מערך כוח האדם, עקב ירידה בכמות המשרות הנפתחות והפניה אל חברות השמה אפשרו להן לגייס עובדים מתאימים ובמקביל חסכה להן משאבים.

 

  • יצירת פרופיל מתאים – מאחר ולחברות המתמחות בתהליכי גיוס עובדים בהייטק ידע רב הן בעולם ה-IT והן בעולם משאבי האנוש הן יכולות לעזור לחברה לבנות פרופיל מדויק לתפקיד אותו הם נדרשים לאייש. פרופיל תפקיד זה הינו חיוני לתהליך הגיוס מאחר והוא מייצר קריטריונים ברורים ותנאים מקדימים שמזרזים את תהליך האיתור.

 

  • מדברים בגובה העיניים – חברת השמה מקצועית המתמחה בתהליכי גיוס עובדים בהייטק זוהי חברה שמדברת את שפת ה-IT. מעסיקים רבים בעולם הייטק מעדיפים לפנות אל חברות שכאלו מאחר והן מדברות עם המעסיקים בגובה העיניים. הן מכירות את התחום היטב, מבינות את כל המונחים, התארים, ההסמכות והטרמינולוגיות וביכולתן לתקשר היטב גם עם המועמדים בתחום זה.

אם כן, נראה כי קיימים מספר יתרונות בולטים לעבודה עם חברות השמה בתהליכי גיוס עובדים לתחום ההייטק. הן תורמות לייעול תהליכי הגיוס והמיון ומביאות לחסכון אדיר בזמן, כסף ומשאבים.

צרו איתנו קשר

כתבו לנו כאן

שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


CreatedByTvuna
המאמץ עלינו!
שלחו קו"ח ותתחילו לקבל הצעות עבודה בדיסקרטיות
בחר קובץ קו"ח
נא לבחור קובץ
קובץ אינו בפורמט תקין (doc, docx, pdf,) או גדול מדי