דלג לתפריט הראשי (מקש קיצור n) דלג לתוכן הדף (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

בלוגים

מחפשים את השלב הבא בקריירה?
שלחו קורות חיים, אנחנו נדאג לכל השאר.

שוברים שגרה - רעיונות לימי גיבוש בארגון

10/05/2015

חברות רבות משקיעות מאמצים ומקצות משאבים כדי להעלות את המוטיבציה בקרב העובדים ולהעצים את החברויות ביניהם. אין זה סוד שקשרים חברתיים בריאים במקום העבודה מעלים את התפוקה הארגונית, ועל כן ההשקעה הזו, בסופו של יום, משתלמת לעובדים ולארגון כאחד. 

ארוחות במסעדות, הופעות סטנד-אפ, נופש במלון וכיו"ב הפכו כבר לסטנדרט בארגונים גדולים – והרף רק הולך ועולה. יתרה מזאת, חברות 'מתחרות' ביניהן על סוג הפעילות החברתית שהן מארגנות לעובדיהן – מתוך רצון להראות שהן חדשניות, צעירות, מפנקות וחושבות מחוץ לקופסה.

הנה כמה רעיונות לימי גיבוש מהנים במיוחד:

פיינטבול – מקום מעולה לשחרור לחצים. פיינטבול הוא משחק ירי בכדורי צבע, והוא נחשב ספורט אקסטרים לכל דבר. ניתן לחלק את העובדים לקבוצות ולהתחיל לירות – זה פורק אגרסיות, מעלה את האדרנלין ומחבר בין האנשים.

קארטינג – הנהיגה בקארטינג שונה משמעותית מנהיגה ברכב רגיל. מדובר בחוויה מוטורית מרגשת, והניסיון מלמד שמדובר ביום שמתאים לגברים ולנשים במידה שווה.

ריאליטי – בשנים האחרונות התפתח סוג חדש של ימי כיף – בסגנון הריאליטי. המרוץ למיליון, האח הגדול והישרדות תורגמו לפעילויות מהנות ומאתגרות לעובדים, והבונוס הוא בפרסים המחולקים בסוף היום – פרסים משתלמים במיוחד הכוללים טלוויזיות, אופניים חשמליים או טיסות לחו"ל. 

מאהל בדואי – יום כיף לא חייב להיות ביום – הוא יכול להתחיל בערב ולהסתיים בבוקר. לא, אנחנו לא מדברים על מלון, אלא דווקא על התחברות לטבע ולינה במאהל בדואי. הכוכבים בשמים, עשן המדורה והקפה המהביל יוצרים אווירה אינטימית שקשה להגיע אליה במשרדי החברה.

בירה, יין ומה שביניהם – ביקור במבשלת בירה או ביקב בוטיק, הכולל כמובן טעימות ולגימות, הופך את העובדים ליותר ויותר משוחררים ככל שעובר הזמן. במקומות מסוימים העובדים יכולים לקחת חלק בהכנה (ולא רק לצפות בתהליך) – והאגדה מספרת שרבים מתלהבים והופכים את זה לתחביב בסופי שבוע...

רק למי שמ(עז) – סוג נוסף של ימי גיבוש לוקח את נושא הטבע עד הקצה. כבר לא מדובר רק בטיול או באפיית פיתות, אלא במשימות מהסוג המלכלך... למעשה זו ההזדמנות היחידה של העובדים לראות את הבוס שלהם רועה צאן, חולב פרות או מחבק עזים. ולכל החוששים: נכון, זה קצת מלוכלך ומסריח – אבל זו חוויה של פעם בחיים, ואם תוותרו עליה ייתכן שלא תהיה הזדמנות נוספת.

טיסה לחלל – רעיון מצוין, אך כמובן עדיין לא בר-ביצוע. עם זאת, שלא יהיה ספק: הרף של החברות הולך ועולה, העובדים רוצים להרגיש שמשקיעים בהם וחושבים עליהם – ומי יודע, אולי יבוא יום וחברה תשלח את העובדים שלה ליום כיף על הירח...

צרו איתנו קשר

כתבו לנו כאן

שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


CreatedByTvuna
המאמץ עלינו!
שלחו קו"ח ותתחילו לקבל הצעות עבודה בדיסקרטיות
בחר קובץ קו"ח
נא לבחור קובץ
קובץ אינו בפורמט תקין (doc, docx, pdf,) או גדול מדי