דלג לתפריט הראשי (מקש קיצור n) דלג לתוכן הדף (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

בלוגים

מחפשים את השלב הבא בקריירה?
שלחו קורות חיים, אנחנו נדאג לכל השאר.

מגוון משרות פתוחות בהייטק שממתינות לכם!

30/01/2014

בין אם פוטרתם לאחרונה מחברת הייטק ובין אם אתם עובדים בעולם ה-IT ורוצים לקחת את הקריירה שלכם צעד אחד קדימה – יש שפע של משרות פתוחות בהייטק שממתינות לאנשים המתאימים, אנשים כמוך.

כולנו ניצבים בפני צמתים בחיים, לעיתים מכורח המציאות ולעיתים משהו בפנים מאותת לנו שהגיע הזמן לעשות תפנית, להתקדם. כך או כך כדאי מאוד להסתכל על פרשות דרכים בחיים כהזדמנות; הזדמנות לשפר, לשייף, לבדוק, לחקור, לצמוח ולהתעצם.

 

מאחר וכיום בפני אנשי IT עומדות מגוון משרות פתוחות בהייטק, אז רגע לפני שמחפשים את העבודה הבאה, כדאי לעצור ולבחון לאילו כיוונים אפשר להתפתח ובמה כרוך השינוי.

 

  1. קחו את הזמן לבחון את מצב ההייטק הנוכחי – עולם ההייטק הוא עולם דינאמי, בכל יום מתפתחת טכנולוגיה חדשה ותפקידים חדשים נולדים. לפני שאתם שולחים קורות חיים ערכו מחקר קטן, הרגישו את השוק וראו אילו משרות פתוחות בהייטק מעניינות אתכם והאם יש חדש בתחום ההתמחות שלכם.
  2. לימודים והסבות מקצועיות – כפי שאמרנו, פרשות דרכים יכולות להוות הזדמנות לצמיחה. הן מאפשרות לנו להתבונן לתוך עצמנו, לשאול שאלות ולקבל תשובות. במידה ולאחר מחקר מצב ההייטק מצאתם תפקיד מעניין ומאתגר אך אתם חסרים חלק מהכישורים, כנראה שהגיע הזמן לחזור לספסל הלימודים. פעמים רבות הפער בין האדם לבין התפקיד הנכסף ניתן לגישור על ידי קורס קצר ולעיתים דרושה הסבה מקצועית מקיפה יותר.

יתרה מכך, לימודים והכשרות מקצועיות עשויים להטיב את תנאי העבודה, לשפר את השכר כמו גם לספק אופק קידומי רחב יותר. כך למשל, מהנדסי תוכנה בשפת ++C שילמדו גם .NET או מהנדסים המתמחים ב- RF שילמדו גם Board Design - יוכלו למצוא רפרטואר רחב יותר משרות פתוחות בהייטק.

 

  1. 'שייפו' את קורות החיים שלכם – העיתון שנקרא היום, יעטוף את הדגים של מחר. פתגם חצוף זה מבטא היטב את השינויים שקורות החיים שלכם צריכים לעבור. קורות החיים ששלחתם לפני שלוש שנים או שנתיים שונים מאלו שתשלחו היום. עברו היטב על קורות החיים שלכם, הוסיפו כישורים חדשים והתאימו אותם לסוג המשרות שבהן אתם חפצים. אם למדתם הוסיפו את ההכשרות החדשותו, בדקו אילו תיאורי תפקיד מתוארים בכל משרה והתאימו את הפרופיל שלכם אליהן. למשרות שונות, הקפידו להדגיש יכולות שונות.

 

  1. פנו לחברות השמה המתמחות בהייטק – חברות השמה שמתמחות בגיוס להייטק, יכולות לזרז ולהחיש את המפנה שלכם בקריירה. חברות אלו מרכזות במקום אחד מגוון רחב של משרות פתוחות בהייטק (משרות פיתוח חומרה, משרות מפתחים וכו') ומאפשרות למועמדים להיחשף למשרות ותפקידים חדשים כמו גם מעניקות הכנה מקצועית לראיונות עבודה.

צרו איתנו קשר

כתבו לנו כאן

שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


CreatedByTvuna
המאמץ עלינו!
שלחו קו"ח ותתחילו לקבל הצעות עבודה בדיסקרטיות
בחר קובץ קו"ח
נא לבחור קובץ
קובץ אינו בפורמט תקין (doc, docx, pdf,) או גדול מדי