דלג לתפריט הראשי (מקש קיצור n) דלג לתוכן הדף (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

בלוגים

מחפשים את השלב הבא בקריירה?
שלחו קורות חיים, אנחנו נדאג לכל השאר.

זהירות, רותח: 3 המשרות החמות ביותר בתחום פיתוח התוכנה

26/06/2019

הן יפות, הן נכונות, הן מגיעות עם תנאי שכר מעולים, והן כאן כדי להישאר. אלו הן שלושת המשרות החמות ביותר בענף ההייטק כרגע - אל תישארו מאחור

בענף ההייטק, לפחות על פי התדמית הציבורית, לאף אחד אין באמת זכות להתלונן. התנאים טובים, העבודה מספקת, חיים טוב בסך הכל. אבל כמו בכל תחום בחיים, גם להייטק, ולתחום פיתוח התוכנה בפרט, יש את הסופר סטארז שלו – המקצועות הכי נחשקים, הכי מבוקשים, אלה שעומדים בראש טבלאות השכר ושהעוסקים בהם הם חלומו הרטוב של כל מגייס.

אלו הן שלוש משרות פיתוח התוכנה המובילות כיום:

מפתח PYTHON שפת התכנות PYTHON הגיעה לעולם בשנת 1989, ונקראה על שם תכנית הטלוויזיה של חבורת מונטי פייתון. כיום, כשהיא כבר בת 30, היא כוכבת רשת של ממש המחזיקה במספר שיא של חיפושים בגוגל, יותר מכל שפת תכנות אחרת. אומרים עליה שהיא שפת התכנות המתאימה ביותר למתכנתים מתחילים, כיוון שהיא קלה ללמידה וליישום, ומגובה בקהילה ענקית של פייתוניסטים שבנו מאגר עצום של חבילות תוכנה מותאמות לכל תחום.

מפתחי PYTHON מחזיקים במקומות הראשונים בכל הרשימות העדכניות ביותר לדירוג משרות הייטק חמות וזכו ב-2019 לעלייה משמעותית בטבלאות השכר - עלייה של 7% לעומת 2018, המציבה את השכר הממוצע של מפתח PYTHON כיום על כ-29,800 ₪ בחודש.

הביקוש למפתחי PYTHON, ששימשה לבניית ענקיות אינטרנט כמו יוטיוב, אינסטגרם, ספוטיפיי ופינטרסט, עלה גם הוא ב-2019 ב-31% לעומת השנה הקודמת, ובמיוחד בקרב חברות העוסקות ב- AI משין לרנינג ובסטארטאפים.

מפתח  JAVA  - היא אחת משפות הפיתוח המבוקשות ביותר בתחום כבר שנים. היא שימשה לבניית Gmail ומיינקראפט, מהווה את הבסיס של מערכת ההפעלה אנדרואיד, וכיום נמצאת בשימוש רב בפיתוח אפליקציות אנדרואיד, מה שמבטיח שהביקוש הגבוה למפתחי JAVA לא הולך להשתנות בזמן הקרוב.
אם אתם מחפשים אתגרים או חידושים בתחום פיתוח תוכנה, ג'אווה הוא ללא ספק הכיוון, כשהשפה, שאיפשרה פעולות שכיום נראות לכולנו טריוויאליות כמו סיורים וירטואליים באתרים שונים ואפילו העלאת תמונות לאתרים, מוסיפה להתפתח ולצמוח כל הזמן.

מפתחי JAVA מבוקשים על ידי כל סוגי החברות, החל מסטרטאפים ועד לבנקים, חברות ביטוח וחברות ממשלתיות, ונתוני השוק מצביעים על גידול של 22% בביקוש בין שנת 2018 ל-2019. השכר של מפתחי JAVA עומד בראש טבלאות השכר של 2019 עם כ-31,500 ₪ בחודש בממוצע, עליה של 5% לעומת 2018.

מפתח C++ - למרות כניסתן של שפות צעירות רבות ומגניבות לשוק בשנים האחרונות, ממשיכה C++ הישנה והטובה לשמור על מעמדה כמלכת האם של עולם פיתוח התוכנה (יחד עם שפת C) ולא לתת לכל הצעירות הללו להאפיל עליה. מפתחי C++ זוכים להערכה גדולה בתחום ההייטק, ראשית כיוון ש- C++ היא שפה קשה הרבה יותר מהשפות שהתפתחו בעקבותיה, ושנית כיוון שהיא מאפשרת הבנה עמוקה הרבה יותר של השפות הצעירות.

הביקוש למפתחי C++ קיים דרך קבע בלוחות דרושים תוכנה כבר שנים, בעיקר בחברות אבטחת מידע, תקשורת, סטרטאפים חמים ועוד. כיום מסתמנת פריחה של ממש עם עלייה של 18% בנתוני הביקוש של 2019 מול אלו של 2018. גם מבחינת שכר זוכים מפתחי C++ לעלייה של 7% לעומת 2018 ועומדים על לא פחות מ-30,000 ש"ח לחודש בממוצע.

 

תחומים מובילים:

 

דרושים פיתוח תוכנה
דרושים פיתוח WEB
דרושים בודקי תוכנה


 

מידע נוסף:


מעונינים לרענן? >> לוח דרושים הייטק
רוצים לדעת כמה אתם שווים? >> טבלאות שכר הייטק
תל אביב, הרצליה, חיפה? >> מתחמי הייטק בישראל

 

צרו איתנו קשר

כתבו לנו כאן

שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


CreatedByTvuna
המאמץ עלינו!
שלחו קו"ח ותתחילו לקבל הצעות עבודה בדיסקרטיות
בחר קובץ קו"ח
נא לבחור קובץ
קובץ אינו בפורמט תקין (doc, docx, pdf,) או גדול מדי