דלג לתפריט הראשי (מקש קיצור n) דלג לתוכן הדף (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

בלוגים

מחפשים את השלב הבא בקריירה?
שלחו קורות חיים, אנחנו נדאג לכל השאר.

התחרות על משרות מפתחים היא גדולה – כך תייצרו יתרון ממשי!

30/01/2014

עולם הפיתוח הוא תחרותי, על כל משרה יש מאות פונים ראויים וכדי להצליח ולהשתלב בחברת הייטק איכותית צריך לייצר יתרון משמעותי. נקודה.

אז אם אתם תרים אחר משרות מפתחים פתוחות ורוצים להבטיח לעצמכם חיים קלים יותר בראיונות עבודה, קראו את השורות הבאות, הם נכתבו במיוחד עבורכם.

 

יגעת, מצאת, תאמין – למראית עין, נראה כי משרות מפתחים יש בשפע, אולם כול מפתח מתמחה בשפת תכנות שונה, מה שמצמצם את האפשרויות לאין ערוך. יש מפתחים שמתמחים ב- .NET בעוד אחרים מפתחים ב- ++ Cוכן הלאה. כדי שאתם תקבלו את המשרה הנכספת אל תחסכו מאמץ בחיפושים. השתמשו בכל האמצעים העומדים לרשותכם כיום: חברים, מכרים, קשרים, אינטרנט, חברות השמה, רשתות חברתיות, מוספי דרושים, ירידי תעסוקה ואם יש חברה שאתם ממש, אבל ממש רוצים להשתלב בה – קחו יוזמה ופנו אתם אליה. אל תתנו לחיים לנהוג אתכם, קחו את ההגה לידיכם, תתפלאו מה יוזמה יכולה לעשות.

 

הדקו את המסר - כמו בכל תחום, גם עבור משרות מפתחים, קורות החיים מהווים כרטיס כניסה. הדקו את המסר בקורות החיים שלכם והתאימו אותו בול לתפקיד ולחברה בה אתם חולמים להשתלב.

 

  • ציינו השכלה, תואר, הכשרה.
  • שלחו פרוייקט גמר.
  • ציינו ניסיון קודם ורלוונטי.
  • השמיטו פרטים שאינם רלוונטיים.
  • שלחו גיליון ציונים.
  • אם סיימתם בהצטיינות הבליטו עובדה זו.
  • היו ממוקדים ומשכנעים במסרים שלכם.
  • במידה ונדרש ניסיון קודם ואין לכם כזה – עבדו על פרויקט פיתוח עצמאי.

היכון, הכן...ואז תצא – אם אתם נמצאים בעיצומו של חיפוש עבודה בפיתוח שלב ההכנה לראיון הוא קריטי ביותר. אם כבר מצאתם משרות מפתחים אטרקטיביות וזומנתם לראיון כדאי מאוד להתכונן היטב לראיון העבודה. בדקו את הגדרת התפקיד, אתרו את האתר של החברה וגלשו בו, ראו לאן אתם מגיעים, למדו את החברה והפגינו שליטה בתחום המדובר. אם נתבקשתם לעבור מבחן מעשי, התכוננו אליו ברצינות ורעננו את הידע שלכם.

 

רעיונות לראיונות – זומנתם לראיון, מצוין! זה הזמן לספר למראיינים על עצמכם, על היכולות שלכם, על השאיפות שלכם, וכמובן על היתרונות שלכם. מתקשים? לא נורא. לרשותכם עומדות סדנאות ייעודיות שמכינות מחפשי עבודה בדיוק כמוכם. סדנאות אלו יקנו לכם כלים ויספקו לכם טכניקות מוכחות שיסייעו לכם לעבור ראיונות עבודה בהצלחה.

 

אם תעקבו אחר הטיפים שמנינו כאן, תוכלו לייצר יתרון על פני מועמדים אחרים ולהתקבל למשרת חייכם, בקלות ובמהירות.

צרו איתנו קשר

כתבו לנו כאן

שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


CreatedByTvuna
המאמץ עלינו!
שלחו קו"ח ותתחילו לקבל הצעות עבודה בדיסקרטיות
בחר קובץ קו"ח
נא לבחור קובץ
קובץ אינו בפורמט תקין (doc, docx, pdf,) או גדול מדי