דלג לתפריט הראשי (מקש קיצור n) דלג לתוכן הדף (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

בלוגים

מחפשים את השלב הבא בקריירה?
שלחו קורות חיים, אנחנו נדאג לכל השאר.

ארבעת המופלאים: התפקידים הנחשקים בעולם ההיי-טק

11/09/2014

מאז ומעולם חלמה כל אם יהודייה שילדיה יהיו רופאים או עורכי דין. אך לא מעט דברים השתנו מאז בעולם התעסוקתי, הטכנולוגיה הפכה לגורם מעצב ומכונן בחיים שלנו – וכיום נראה כי קשה למצוא תחום אטרקטיבי יותר מתחום ההיי-טק. אין ספק שאימהות רבות ישמחו שילדיהן יבחרו לעסוק באחד ממקצועות ההיי-טק הרבים (ויש לא מעט כאלו) – ולכן כדי להקל עליהן את החלום ולהפוך אותו לפשוט יותר, ריכזנו ארבע משרות היי-טק נחשקות במיוחד: 

מפתחי אפליקציות

תחום פיתוח האפליקציות הלך וצבר תאוצה ככל שמכשירי הטלפון הניידים הלכו והשתכללו. לאדם הממוצע - בלי קשר לגילו, למעמדו או למצבו הכלכלי - יש טלפון נייד, וסביר להניח שהוא גם 'חכם' (סמארטפון), ומציאות זו הולידה מקצוע חדש, כמעט יש מאין. זהו מקצוע מאתגר, חדשני ויוקרתי, ובשנים האחרונות הוא מושך אליו מפתחי היי-טק רבים.

יתרה מזאת, כמעט לכל מוסד, עסק או ארגון יש כיום אפליקציה ייעודית. וכשהאפליקציות ממלאות תפקיד כה מרכזי בחיים שלנו, ניתן להבין מדוע מפתחי האפליקציות זוכים לכבוד, להערכה ולתגמול משתלם במיוחד.

 

מומחי אבטחת מחשב

לצד היתרונות הרבים של הטכנולוגיה יש גם לא מעט סיכונים. מדי יום נעשים ניסיונות לפגיעה אלקטרונית בארגונים או לשליפת מידע השייך להם, ועל כן ברור מדוע יש ביקוש לאנשי מקצוע שימנעו מקרים אלו. זו הסיבה שבגינה מקצועות אבטחת המחשב והמידע מהווים חלק מהותי מעולם ההיי-טק ונמצאים במגמת עלייה של ממש.

בד בבד עם תחום אבטחת המידע ניתן להזכיר גם את מחשוב הענן - מהמגמות המשמעותיות ביותר בתחום המחשבים בשנים האחרונות. שרתים וירטואליים אלו, המחליפים את אמצעי האחסון הפיזיים, נמצאים כיום בשימוש תדיר, ומטבע הדברים נוצר צורך בתפקידים חשובים נוספים: אבטחת מידע ואבטחת מחשבים.  

 

מתכנתי Java

שפת Java היא שפת תכנות מונחית עצמית, אשר פותחה באמצע שנות ה-90 ומהווה מעין גרסה משודרגת של שפות אחרות, ובעיקר של C++. כיום נחשבת ההתמחות ב-Java לאחד התחומים הטכנולוגיים בעלי הביקוש הגבוה ביותר, וניתן למצוא ממשקים רבים הכלולים בה: ממשק Java 3D, תכנות יישומים בגרפיקה תלת-ממדית ועוד.

חשוב לציין כי בכל רגע נתון מתנהלים בארגונים שונים ומגוונים פרויקטי Java הקשורים לתחום המובייל. אלו נחשבים כיום למאתגרים ומעניינים במיוחד, והודות לכך מופנות משרות היי-טק רבות למפתחי תוכנות ומשחקים ולבודקי איכות בעלי הבנה וידע ב-Java.

מהנדסי ביו-רפואה

ישראל היא מהמדינות המתקדמות בעולם מבחינה טכנולוגית, והיא נחשבת לאחת החלוצות גם בתחום הטכנולוגי-רפואי. תעשיית הביו-רפואה היא חלק מהותי ובלתי נפרד מעולם ההיי-טק, וללא ספק היא תורמת לצמיחה הכלכלית של ישראל.

תחום הביו-טק, המאגד תחתיו משרות דוגמת מנהל תחזוקת מכשור ואלקטרוניקה, אנשי איכות, מהנדסי מפעל או מנהלי מוצרים, נחשב כיום למבוקש מאד, והוא מציע תנאים אטרקטיביים במיוחד - זאת לצד האפשרות לקחת חלק בפיתוח מוצרים וטכנולוגיות שישפיעו על חייהם של אין-ספור אנשים.

 

צרו איתנו קשר

כתבו לנו כאן

שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


CreatedByTvuna
המאמץ עלינו!
שלחו קו"ח ותתחילו לקבל הצעות עבודה בדיסקרטיות
בחר קובץ קו"ח
נא לבחור קובץ
קובץ אינו בפורמט תקין (doc, docx, pdf,) או גדול מדי