דלג לתפריט הראשי (מקש קיצור n) דלג לתוכן הדף (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

בלוגים

מחפשים את השלב הבא בקריירה?
שלחו קורות חיים, אנחנו נדאג לכל השאר.

5 סיבות טובות לחפש את המשרה הבאה באמצעות מיקור חוץ

15/05/2023

לא פלא שיותר ויותר ארגונים פונים לגיוס עובדים במיקור חוץ. למי שעדיין מחפש סיבות למה כדאי לחפש את המשרה הבא דרך מיקור חוץ, הנה כמה משכנעות במיוחד

רבות כבר נכתב על היתרונות הרבים מהם נהנים ארגונים בהייטק המגייסים עובדים באמצעות מיקור חוץ, אבל נראה שלא הרבה טורחים למנות מה קורה בצד השני. עובדים במיקור חוץ עלולים להיתפש כעובדי קבלן זמניים – ונראה שאין שגיאה גדולה יותר.

 

לא צריך להיות משקיע או בעל מניות כדי להבין ששיחת היום בתעשיית ההייטק היא המונח "התייעלות". אחרי לא מעט משברים, איומים והאטות פיננסיות, כולם מבינים מה זה אומר, אלא שהפעם יש הבדל אחד מהותי: איש לא רואה את הסוף. תחושת חוסר הוודאות מיוחסת להמון גורמים במקביל ואי אפשר לשים את האצבע על מי או מה שיעצור את הסכר.

 

ובכל זאת, ההייטק הישראלי עדיין משווע לעובדים – רק בעלות גיוס נמוכה יותר. דווקא במציאות כזאת, לא פלא שיותר ויותר ארגונים פונים לגיוס עובדים במיקור חוץ. למי שעדיין מחפש סיבות למה כדאי לחפש את המשרה הבא דרך מיקור חוץ, הנה כמה משכנעות במיוחד.

 

1. לפני הכול, העסקה במיקור חוץ מקצרת את תהליך חיפוש העבודה
בין אם מדובר בפרויקט קצר טווח או העסקה לטווח ארוך, היכולת לבחור את המשרה הנכונה – שווה לא מעט למועמדים. כך ניתן להתאים מיומנויות, רקע הכשרתי, ניסיון מקצועי ואפילו ממד אישיותי, לתרבות הארגונית ובעיקר לעובדים שכבר נמצאים בארגון וכמובן, למציאת האיזון המושלם בין קריירה לפנאי. הכל ניתן לבחירה ושינוי בכל רגע.

 

2. העסקה במיקור חוץ היא תופעה עולמית מצליחה
לפי נתוני האתר Statista מספר ארגוני ההייטק שיגייסו עובדים במיקור חוץ ברחבי העולם צפוי לעלות ביותר מ-8% מדי שנה. שוק הגיוס במיקור חוץ כולו צפוי להסתכם ב-587 מיליארד שקלים עד 2027. הנתונים הללו משקפים בעיקר את האחריות, הגיוון והזדמנויות הצמיחה המחכים לכל מועמד בדרך למשרה הבאה שלו.

 

3. העסקה במיקור חוץ מספקת הזדמנות להיחשף לטכנולוגיות חדישות
עובדים במיקור חוץ נמצאים בחוד החנית בכל הקשור לקדמה טכנולוגית. הסיבה לכך היא שרבים מהם צוברים מיומנויות גבוהות במעבר בין ארגונים והעניקו שירותים לארגונים מענפים שונים. כמו כן, חברות הגיוס המתמחות במיקור חוץ מספקות לעיתים קרובות הזדמנויות הכשרה ופיתוח, המאפשרות לעובדים לפתח מיומנויות חדשות ולקדם את הקריירה שלהם.

 

4. העסקה במיקור חוץ מעניקה ביטחון תעסוקתי בזמני משבר
דווקא בתקופות משבר ואי ודאות, חברות הגיוס מספקות מעטפת תעסוקתית וכלכלית לעובדים שלהן. כך עובדיהן מקבלים הכשרה נאותה, ליווי מקצועי, שכר תחרותי והולם וכמובן – הצעות עבודה מותאמות אישית בהתאם לניסיון המקצועי שלהם. בנוסף, משרות מיקור חוץ הן ייעודיות, ממוקדות ונחשבות בטוחות יותר במקרים של פיטורים.

 

5. העסקה במיקור חוץ מייצרת הזדמנויות צמיחה מהירות
מלבד גיוון ואפשרות בחירה רחבה, העסקה במיקור חוץ מספקת הזדמנויות קידום מהירות לעובדים מצטיינים. כמו כן, לעובדים שכבר צברו ותק בארגון מסוים, קיימת גם האפשרות להיקלט כעובד מן המניין בארגון ולשמור על רמת השכר וההטבות הנלוות.

 

לסיכום, עבודה במיקור חוץ בתעשיית ההייטק היא Win win situation שמשרת היטב את שני הצדדים.

רוצים גם אתם ליהנות מכל היתרונות של עבודה באמצעות מיקור חוץ? זה הזמן להעיף מבט על רשימת המשרות הפתוחות באתר שלנו.

בהצלחה!

 

 

צרו איתנו קשר

כתבו לנו כאן

שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


CreatedByTvuna
המאמץ עלינו!
שלחו קו"ח ותתחילו לקבל הצעות עבודה בדיסקרטיות
בחר קובץ קו"ח
נא לבחור קובץ
קובץ אינו בפורמט תקין (doc, docx, pdf,) או גדול מדי