דלג לתפריט הראשי (מקש קיצור n) דלג לתוכן הדף (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

בלוגים

מחפשים את השלב הבא בקריירה?
שלחו קורות חיים, אנחנו נדאג לכל השאר.

יתרת זכות: 5 הפלוסים שמושכים אנשי טכנולוגיה לעולם הפיננסים החדש

30/09/2021

העולם הפיננסי משנה את פניו בעקבות תהליכי דיגיטציה מואצת - ממודל עבודה היברידי, דרך ביקוש עצום לאנשי טק ועד לחיזור אחר טאלנטים טכנולוגיים. כך הפכו הבנקים וחברות הביטוח למקור משיכה להייטקיסטים

מאת: נעמי גרוס - סמנכ"ל מגזר פיננסי

 

הקורונה שינתה ללא היכר את עולמנו, בכל תחומי החיים והאיצה תהליכי חדשנות. גם התחום הפיננסי ובראשו הבנקים וחברות הביטוח השתנה בהתאם: בעידן שבו המציאות מחייבת ריחוק חברתי וסגרים הפכו לחלק מהשגרה, נוצר הכרח להקים תשתיות מתאימות. תשתיות שמצד אחד יאפשרו לעובדים לעבוד מהבית בצורה יעילה ומאובטחת – ומצד שני, יסייעו לניהול קשר חוצה פלטפורמות עם הלקוחות במגוון אפיקים דיגיטליים.

 

בנוסף, התחרות הגוברת מצד גופים חוץ בנקאיים תרמה להאצת התהליך. חברות כרטיסי האשראי נפרדו מהבנקים, והשימוש באפליקציות התשלומים והארנקים הדיגיטליים של הבנקים השונים צברו תאוצה. בעולם הביטוח, התמונה דומה. רפורמות שיזמה המדינה הובילו ליצירת פורמט שקרוי "פוליסה אחידה" – פוליסות הזהות בכל חברות הביטוח, ומאפשרות ללקוחות להשוות בקלות בין הפתרונות שמציעות החברות השונות. בשילוב היכולת להשוות מחירים בקליק, מגמות אלו מובילות להגדלת התחרותיות ולהאצת ההתפתחות הטכנולוגית גם בענף הביטוח.

 

האבולוציה הטכנולוגית המואצת בגופים הפיננסיים הצריכה אימוץ תהליכים ופתרונות חדשניים, שיצרו אימפקט משמעותי על סביבת העבודה: כאשר הרוח החדשנית פוגשת תשתיות מורכבות המשרתות מיליוני משתמשים, מתקבלת סביבת עבודה דינמית, תוססת ומעניינת (עם תנאי שכר מעניינים לא פחות).

 

ובשורה התחתונה, הנה 5 הסיבות שמושכות יותר ויותר אנשי טכנולוגיה לעולם הפיננסי:

 

סיבה #1: לשדרג את התנאי השכר

הביקוש הגובר מצד הגופים הפיננסיים לאנשי פיתוח, תיכנות וטכנולוגיה מוביל לשדרוג מתמיד של תנאי השכר שלהם. ביקוש זה מתבטא, בין היתר, בעלייה של עשרות אחוזים בהיקף הגיוסים למשרות טכנולוגיות בגופים אלו. למעשה, תנאי השכר בגופים הפיננסיים לא מביישים את עולמות ההייטק. במקביל, מדובר באופק תעסוקתי שיוצר פתח לשיפורים נוספים בשכר.

 

 

רוצים לעשות קפיצת מדרגה בקריירה? לחצו כאן >>

 

 

סיבה #2: להרחיב את ארגז הכלים

קפיצת המדרגה הטכנולוגית שעשה (ועדיין עושה) התחום הפיננסי מבוססת על הטמעת פתרונות ותהליכים חדשניים. כשמדובר בבנקים ובחברות ביטוח, המשרתים מיליוני לקוחות, תהליכים אלו מקבלים ממד חדש של עניין ומורכבות. הדינמיות הטכנולוגית בגופים אלו רק צפויה לצבור תאוצה, בעקבות רפורמת הבנקאות הפתוחה, שצפויה להגדיל את התחרות מצד חברות פינטק. עם התחרות הגוברת, יגדל התמריץ של החברות הגדולות לאמץ עוד ועוד פתרונות מתקדמים, שיאפשרו לכם לפגוש שפות ותהליכים חדשים – ולהגדיל את ארגז הכלים במסגרת הכשרות ורכישת כישורים חדשים.

 

סיבה #3: אפשרויות קידום מגוונות

גודלן ומורכבותן של התשתיות הטכנולוגיות בגופים הפיננסיים, מצריכות צוותים אורגניים גדולים ומגוון רחב של בעלי תפקידים – מאנשי DevOps ועד מפתחים, מתכנתים ואנשי Web. כל אלה מייצרים אופק תעסוקתי עשיר ומגוון, המאפשר לכם לדלג בין תפקידים, לשפר את תנאי השכר ואף להתקדם במעלה השדרה הניהולית.

 

קחו את הקריירה שלכם צעד קדימה >>  
רוצים לדעת כמה אתם שווים? >> טבלאות שכר הייטק
מפתח תוכנה? כל המשרות החדשות במקום אחד >>

 

סיבה #4: לשדרג את הרזומה

העבודה בסביבה טכנולוגית מרובת תהליכים ומורכבויות מסייעת לשדרוג יכולות והעשרת קורות החיים, בצורה שתורמת לפיתוח המקצועי לא רק בתוך הארגון הפיננסי – אלא גם מחוצה לו. בשורה התחתונה: ככל שהתפקיד יהיה מורכב ומעניין יותר, ככל שתרכשו יותר הכשרות ומיומנויות, כך תוכלו לשפר את תנאי השכר ולהגדיל את הביקוש, בכל מקום אליו תפנו בהמשך.

 

סיבה #5: איזון עבודה-בית

אחת ההשלכות החיוביות של תקופת הקורונה היא הפתיחות של יותר ויותר ארגונים לאפשרויות עבודה מהבית, פתיחות שהובילה לאימוץ מודל עבודה היברידי. גם בהיבט הזה, הגופים הפיננסיים עשו קפיצת מדרגה, שמתבטאת לא רק באפשרות לעבוד מהבית, אלא גם בחלוקת תפקידים ברורה המייצרת סדר וארגון ומייצרת איזון עבודה-בית. זאת בשונה מחברות קטנות, שבהן הגדרות התפקיד מעורפלות וכולם עושים הכל מהכל, בצורה שעלולה ליצור חוסר סדר, עומס, מתח ושחיקה מואצת.

 

הפלוסים של העולם הפיננסי החדש הופכים אותו למקפצה מקצועית וכספית עבור אנשי טכנולוגיה רבים. בזמן שהאבולוציה הטכנולוגית בחברות הפיננסיות לא עוצרת, עתיד המקצועות הטכנולוגיים בהן נראה מגוון ומבטיח.

 

 

מחפשים את המשרה הבאה שלכם בעולמות הפיננסים?

 

דרוש/ה QA אוטומציה לארגון פיננסי מוכר במרכז

 

דרוש/ה Product Manager למובילה עולמית בתחום שוק ההון!

 

מומחה/ית יישום הגנת סייבר

 

דרוש/ה מנתח/ת מערכות IT לארגון פיננסי מצליח

 

מגייסים לארגון פיננסי מוביל במרכז ראש/ת צוות פיתוח מערכות ענן

 

חברה פיננסית מובילה מגייסת מפתח/ת אינפורמטיקה

 

דרוש/ה לחברה פיננסית מהמובילות בשוק בודק/ת תוכנה

 

לארגון פיננסי מוביל דרוש/ה מנתח/ת מערכות אפליקטיביות

 

דרוש/ה DevOps Engineer לחברה פיננסית מהמצליחות בשוק

 

דרוש/ה מטמיע/ה לאחד מהארגונים הפיננסים המובילים בארץ

 

 

 

צרו איתנו קשר

כתבו לנו כאן

שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


CreatedByTvuna
המאמץ עלינו!
שלחו קו"ח ותתחילו לקבל הצעות עבודה בדיסקרטיות
בחר קובץ קו"ח
נא לבחור קובץ
קובץ אינו בפורמט תקין (doc, docx, pdf,) או גדול מדי