דלג לתפריט הראשי (מקש קיצור n) דלג לתוכן הדף (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

בלוגים

מחפשים את השלב הבא בקריירה?
שלחו קורות חיים, אנחנו נדאג לכל השאר.

כך תישארו מבוקשים גם בשנת 2022: 4 תחזיות למפתחים

14/02/2022

להיות מפתח תוכנה בשוק ההייטק הישראלי זה לגמרי להרגיש על הגובה. ובאמת, מה רע בלעסוק בתפקיד המבוקש ביותר? מספיק שתעדכנו שורה אחת בפרופיל הלינקדאין בכדי לקבל מבול של הצעות עבודה משלל מעסיקים והד-האנטרים

מאת: בר לוי -סמנכ"לית גיוס קבוצת SQLink

 

אבל לא תמיד המצב הוא כזה... הטכנולוגיה משתנה מהר מאוד ומה שחם היום, מחר כבר יהיה לגמרי קר. זו הסיבה לכך שחשוב שתמיד תהיו מעודכנים במגמות, בכדי לא לגלות מאוחר מידי שאתם כבר לא על הגובה.

 

בדיוק לצורך כך בוצע סקר ענק של 14k מפתחים ומגייסים מ -131 מדינות, ע"י חברת CodePad בין החודשים אוקטובר לדצמבר 2021. המטרה היתה לזהות מגמות בשוק העבודה ומתוכן להסיק תחזיות לשנה הקרובה.
הנה 4 תחזיות לשנת 2022, שיעזרו לכם להתוות את הדרך בצעדים הבאים בקריירה שלכם:

 

1. לאיזה תחום כדאי להכנס?

 

מה יהיה תחום התוכן המבוקש ביותר ב 2022? תלוי את מי שואלים וזאת משום שקיים פער קטן בין התחזיות של המגייסים לבין הרצונות של המפתחים. כשהמפתחים נשאלו מהם שלושת תחומי התוכן שהיו רוצים להכנס אליהם השנה הם בחרו ב: פיתוח WEB, ML/AI ומשחקי מחשב. לעומתם, רוב המגייסים צופים כי פיתוח WEB יהיה תחום התוכן המבוקש ביותר בשוק בשנת 2022, במקום השני DevOps ואחריו במקום השלישי ML/AI.

 

זאת ועוד, מסתמן כי הפערים הגדולים ביותר בין הביקוש להיצע יהיו השנה ב: DevOps, Cloud ו-Database Software. אז, אם תהיתם לאיזה מהתחומים להכנס - הנה התשובה.

 

רוצים לעשות קפיצת מדרגה בקריירה? לחצו כאן >>

 

2. איזו שפה כדאי ללמוד?

 

מי שעוקב אחרי טרנדים בפיתוח ממש לא יופתע, כי כבר שנים ש JavaScript מובילה את הרשימה של שפות הפיתוח המבוקשות ביותר. שתי שפות הפיתוח הנוספות שמגייסים צופים להן ביקוש גבוה הן JAVA וכמובן שגם Python.

 

רוצים ללמוד JAVA? לחצו כאן>>

 

מעוניינים ללמוד PYTHON? לחצו כאן>>

 

3. באיזה Framework צפוי חוסר?

 

אין כאן הפתעה גדולה, כי מבחינת המגייסים צפוי ביקוש גבוה ב Frameworks הבאים: React Node.js .NETCore. אבל, אם אתם מעוניינים ללמוד משהו חדש ולא יודעים מה, הנה המלצה: Angular. בגלל שמפתחים מעדיפים Frameworks אג'ילים יותר כמו Vue או React, צפוי חוסר ב Angular, אז אל תגידו לא ידענו... רוצו ללמוד את זה!

 

עכשיו ב- SQLabs: קורס Advanced Angular 11. למה אתם מחכים?

 

4. לאיזה תפקיד יהיה הכי קל להתקבל?

 

התפקידים שצפויים להיות הכי מאתגרים לאיוש השנה (וזה ככל כנראה לא יפתיע אתכם), הם על פי המגייסים: פיתוח Full Stack ופיתוח Back-end. ואם זה קשה לאיוש עבור המגייסים- אז כנראה שעבור מפתחים המחפשים עבודה בתפקידים הללו, זה דווקא יהיה יותר קל... אגב, תפקידי DevOps ופיתוח Front-End גם הם מצויים בהמשך אותה רשימה.

 

למשרות בתחום ה-FULL STACK לחצו>>

 

בשורה התחתונה, ביקושים גבוהים למפתחים צפויים גם ב 2022, וכפועל יוצא, כנראה שהשנה מה שיהיה חשוב למעסיקים זה קודם כל הידע המקצועי שאתם מביאים אתכם.

 

מחפשים את המשרה הבאה?

 

ארגון פיננסי גדול מגייס מפתח/ת JAVA (sqlink.com)

 

למובילה בשוק הביטוח בארץ דרוש/ה מפתח/ת Java (sqlink.com)

 

לחברה מובילה בתחום הפיננסי דרוש/ה מנתח/ת מערכות (sqlink.com)

 

מנהל/ת פרויקט ומנתח/ת מערכות לאגף מערכות מידע בארגון ממשלתי (sqlink.com)

צרו איתנו קשר

כתבו לנו כאן

שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


CreatedByTvuna
המאמץ עלינו!
שלחו קו"ח ותתחילו לקבל הצעות עבודה בדיסקרטיות
בחר קובץ קו"ח
נא לבחור קובץ
קובץ אינו בפורמט תקין (doc, docx, pdf,) או גדול מדי