דלג לתפריט הראשי (מקש קיצור n) דלג לתוכן הדף (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

בלוגים

מחפשים את השלב הבא בקריירה?
שלחו קורות חיים, אנחנו נדאג לכל השאר.

20 הרגלי העבודה הכי מעצבנים של הקולגות שלכם

03/01/2018

תודו בזה- האנשים שאתם צריכים לעבוד איתם בכל יום במשך שבועות, חודשים ואפילו שנים הם בעצם כל מיני מערכות יחסים משונות שנכפו עליכם ללא כל בחירה.

כן, באותו הרגע הגורלי שבו חתמתם על חוזה עבודה קיבלתם במתנה גם את כל שאר האנשים שעובדים באותה החברה ויחד איתם את כל ההרגלים המוזרים והמעצבנים שלהם.

נשמע לכם מוכר? אז בטח תזדהו עם הרשימה הבאה- 20 הרגלי עבודה הכי מעצבנים של החברים שלכם לעבודה (והנה הצעה- העתיקו את הלינק לכתבה ושלחו אותה אליהם כאילו במקרה. זה כבר ירמוז להם משהו ואם לא, אז לפחות החזיקו מעמד שם בחוץ, אוקיי?):

1. אלה שעושים Reply All- אלה הקולגות שבכל הודעת מייל שהם שולחים כתשובה הם ממענים על הדרך את כל שאר הנמענים המקוריים. כן, גם אם מדובר ברשימה של כלל עובדי החברה וגם אם רובם בכלל לא קשורים לנושא.

2. אלה שתמיד ינסו לעזור עם עצה מיותרת. בראש החבורה הזו עומדים אלה שכשתיתקעו עם בעיה או תקלה כלשהי תמיד ישאלו אתכם במלוא הרצינות: תגיד, ניסית לחפש בגוגל?! ועל זה נאמר- דא!


3. אלה שתמיד חם להם. או שתמיד קר. הם אולי לא עושים את זה בכוונה, אבל רוב הסיכויים שמדובר באנשים שתמיד ירגישו בדיוק את ההיפך מכם. ברוכים הבאים למלחמת העולם על המזגן.

4. אלה שלא מפסיקים לשאול- בשונה מהבן ההוא מההגדה של פסח שלא ידע לשאול, יש כמה אנשים שהם בדיוק ההיפך- אלה האנשים שלעולם לא יקראו עד הסוף הוראות או מיילים או כל תוכן שצריך להבין. וזו הסיבה לכך שהם ישאלו שוב ושוב את אותה השאלה עד שתצאו מדעתכם.

5. אלה שמבקשים טובות אבל ממש ממש קטנות. רק כשתגידו להם כן, תגלו שלקחתם על עצמכם משימה של מספר שעות או אפילו מספר ימים, תתחדשו!

6. אלה שמוסיפים את הר"צ שלכם ב CC לכל מייל שהם שולחים- מעניין מה זה אומר, אתם בטח שואלים את עצמכם... האם הוא לא מספיק סומך עלי שהוא חייב לכתב גם את הבוס שלי? כנראה שלעולם לא תדעו.

7. אלה שלא מפסיקים להקליד גם כשמנסים לדבר איתם. הם כמובן גם יכריזו שכאלה הם- בעלי יכולת מופלאה של מולטיטסקינג ולכן הם מסוגלים לעשות 2 דברים במקביל. מצד שני, ניסיון העבר מוכיח לכולם, (פרט להם) שכנראה שלא.

 


8. אלה שהפתרון שלהם לכל צרה בעבודה- הוא לקבוע עוד ישיבה. לא באמת משנה לאנשים האלה שרוב הישיבות הן בסופו של דבר בזבוז זמן והם תמיד יציעו לקבוע עוד אחת ועוד ועוד... ומתי הם אוהבים לקבוע את הישיבות הללו? כנראה בשעה הכי פחות נוחה לכולם כמו למשל- בשבע בערב או לחילופין- בשבע בבוקר.

9. אלה שנכנסים בבוקר לשירותים עם עיתון מתחת לבית השחי. אין מה להוסיף על זה, יש דברים שיפה להם השתיקה.

 


10. אלה שתמיד שם. אם איתרע מזלכם ונפלתם על כמה חברי צוות שממש אין להם חיים, אז באמת שלא משנה כמה שעות נוספות בחודש תעשו- תמיד תיראו כמו אלה שיוצאים מוקדם כשכולם עוד בשיא הלחץ או שמגיעים מאוחר כשכולם כבר שעתיים בעבודה.

11. אלה שתמיד שוכחים אוכל שפג תוקפו במקרר (או עוד יותר גרוע- בשקית מתחת לשולחן). הבעיה תתגלה רק כעבור חודש כשמישהו יחליט לפנות מקום במקרר או כשכבר לא תוכלו להיכנס למשרד בלי לחבוש מסיכת אב"כ (הקודם מבין השניים).

12. אלה שלוקחים הביתה קופסאות אוכל של אחרים. ואם כבר אוכל, אז היכן באמת 4 קופסאות הפלסטיק שהבאתם מהבית בימים האחרונים? כנראה שהם נעלמו לבלי שוב לעולם שכולו טוב (או למטבח הפרטי של חלק מהקולגות שלכם).

13. אלה שתמיד מוצאים את הזמן הגרוע ביותר לדבר איתכם. מידי פעם באמת כיף לקשקש עם קולגות, חוץ מכשאתם ממש לחוצים בזמן הכוונה. זה בדיוק התזמון של אלה שלא רק שנופלים עליכם כשאתם עסוקים, הם גם לא מבינים רמזים דקים או עבים לעזוב אתכם במנוחה.

14. המציצים. לא ברור אם הם עושים את זה בלי להרגיש או פשוט מסקרנות (שלא לומר חטטנות). כשהם עוברים ליד העמדה שלכם הם תמיד ינסו לנעוץ מבט במסך בכדי לבדוק מה הולך שם. חלקם הם גם (לצערכם) המנהלים שלכם.

 


15. אלה שלעולם לא מורידים את האוזניות מהאוזניים. טוב, ברור שמידי פעם צריך לנתק את עצמנו מהסביבה כדי להתרכז ואוזניות הן הפתרון האולטימטיבי, אבל יש כאלה שהאוזניות הן כבר חלק בלתי נפרד מהראש שלהם. לא מאמינים? הנה... נסו לתקשר איתם ונראה מה יקרה... (רמז: כנראה שכלום, הם פשוט לא ישמעו).

16. המתופפים. מדובר באלה שאוהבים לתופף בעצבנות עם העיפרון שלהם על כל דבר שנמצא בסביבה. כמוהם יש גם את אלה שלא מפסיקים להקליק על העט שלהם ולפתוח ולסגור אותו, אלה שלא מפסיקים לנדנד את הרגל בעצבנות ואלה שמזמזמים בלי הפסקה ובלי להרגיש.

17. אלה שבאים חולים לעבודה. אלה עובדים שבטוחים שהחברה לא תשרוד יום-יומיים בלעדיהם. אחרת אי אפשר להבין מדוע הם מתעקשים לבוא לעבודה עם 38 חום. הם יתעטשו עליכם וגם ישתעלו קצת לקינוח בתוך המשרד המהביל והסגור וכשתקומו לפתוח חלון כדי לאוורר יצעקו שקר להם וירוצו לסגור בהיסטריה. גם אם אתם לא היפוכונדרים, סביר להניח שלמחרת כבר תהיו חולים בעצמכם. עכשיו רק נותר לכם להחליט אם ללכת למרות זאת לעבודה בכדי להמשיך את שרשרת ההדבקות...


18. אלה שתופסים את חדרי הישיבות מבלי להודיע מראש. ניחוש פרוע שלנו- כנראה שאלה אותם האנשים מנקודה מספר 8.

19. אלה שלא מפסיקים לדבר על הילדים המדהימים שלהם. בעצם, לא סתם ילדים כי להם יש נסיכים ונסיכות.

20. ויש עוד, אבל כבר נגמר לנו המקום...: יש את אלה שתמיד מאחרים, את אלה שתמיד מלאים בתירוצים, אלה שהטלפון שלהם רועש וכל הודעת וואצאפ שהם מקבלים מגיעה יחד עם צליל מעצבן, אלה שאף פעם לא נמצאים בעמדה שלהם, אלה שתמיד בחוץ בהפסקת סיגריה+קפה, אלה שלעולם לא עונים במייל, בטלפון, ב Slack או בשום אמצעי תקשורת אחר והכי הכי מעצבנים: אלה שחוגגים את ההצלחות שלהם בצורה מביכה ומוגזמת- תרגיעו!

יש עוד כמה טיפוסים שמשגעים אתכם בעבודה? הוסיפו כאן בתגובה...

צרו איתנו קשר

כתבו לנו כאן

שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


CreatedByTvuna
המאמץ עלינו!
שלחו קו"ח ותתחילו לקבל הצעות עבודה בדיסקרטיות
בחר קובץ קו"ח
נא לבחור קובץ
קובץ אינו בפורמט תקין (doc, docx, pdf,) או גדול מדי