דלג לתפריט הראשי (מקש קיצור n) דלג לתוכן הדף (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

בלוגים

מחפשים את השלב הבא בקריירה?
שלחו קורות חיים, אנחנו נדאג לכל השאר.

עם קורות חיים, בלי חתלתולים – למה לחפש עבודה בלינקדאין

02/12/2015

רבים שואלים את עצמם (ואת רכזות הגיוס שלנו) – "מה זה לינקדאין? האם היא באמת רשת חברתית יעילה לחיפוש עבודה? ולמה בכלל אני צריך את זה?" לכאורה התשובה פשוטה – מדובר ברשת חברתית-עסקית ענפה ויעילה - אבל המשפט הזה טומן בחובו לא מעט טיעונים ענייניים. ובכן, מדוע אדם עובד – כזה שמנהל קריירה ורוצה להתפתח מבחינה מקצועית - זקוק לפרופיל פעיל דווקא בלינקדאין?

 כי 400 מיליון איש כבר שם, מ-200 מדינות שונות - ללא חתלתולים, ללא חגיגות יום הולדת וללא בדיחות על אורן חזן, לינקדאין משרתת את עולם העבודה הגלובלי בצורה מצוינת. בזכות היותה רשת חברתית בהגדרתה, ידידותית למשתמש אך גם עסקית, רצינית ורשמית, היא הפכה עם השנים למעין פרלמנט-של-עובדים המשרת את הקהילה העסקית. בכל שנייה מצטרפים לרשת זו שני חברים חדשים – כך שמדובר בגוף הצומח כל הזמן.

 כי מדובר בחברת השמה וירטואלית - לינקדאין מיתגה את עצמה ככתובת מהימנה ויעילה לחיפוש עבודה ולחיפוש עובדים - ולא בכדי. מעבר לכך שמדובר בכלי המונח דרך קבע על שולחן העבודה של חברות השמה רבות, המשתמשים לומדים להיעזר בה לאיתור הזדמנויות מקצועיות. עדכון תקופתי של הפרופיל, הוספת חוות דעת והצגת פרטים עסיסיים בנוגע להישגים והצלחות יכולים להפוך אותה לבמה המקצועית והקבועה שלכם. האנשים שיחפשו אתכם שם לא יתעניינו בארוחה שאכלתם אתמול ולא באחיין שנולד לכם לפני שבועיים, הם ירצו לדעת עם מי יש להם עסק ומה אתם יודעים לעשות - והמידע הזה זמין שם עבורם.

 כי כך אפשר להושיט כרטיס ביקור למעסיק שעוד לא פגשתם - לינקדאין היא רשת חברתית עסקית ומקצועית, המשמשת את החברים בה כפלטפורמה להצגת כרטיס ביקור גדול ומפורט. קורות החיים שלכם, קישורים לפרויקטים שעשיתם, פרופיל מקצועי נגיש ומסודר ועוד - כולם שם, ארוזים בצורה מכובדת. הרשת מאפשרת לכם ליצור כרטיס ביקור מרשים, ובד בבד בצד השני של המתרס יושבים המעסיקים הפוטנציאליים שלכם ומושיטים לכם כרטיסי ביקור מקבילים. לינקדאין מאפשרת לכם מעקב אחר מקומות עבודה פוטנציאליים, השוואה בין הון אנושי ושיטוט בין תחומי התמחות שונים, והכול בקלות ובנוחות.

 כי בסופו של יום מדובר ברשת - בעולם תעסוקתי המבוסס לא פעם על קשרים אישיים, על חיבורים ועל מינגלינג, התחברות לרשת אטרקטיבית חושפת אתכם בבת אחת לעולם פנימי שלם של ידע ושל אנשי מפתח. אלו מנהלים בלינקדאין דיונים ערים, חולקים מצגות וחומר מקצועי, מעלים בלוגים ומציגים חידושים – אוצר בלום לעומת שיחות המסדרון בלשכת התעסוקה...

 כי לינקדאין 'יודעת' להתנהג בדיסקרטיות - מכיוון שה'נדוניה' שלכם כוללת את הקשרים שיצרתם, את הידע שרכשתם, את שיטות העבודה שפיתחתם, את הכישורים שלכם וגם את הסודות שצברתם – לינקדאין מבינה שעליה לשמור על הפרטיות שלכם בדבקות. ההגדרות ברשת כוללות הגנות יעילות למדי, החושפות פרטים רגישים רק בקרב הגורמים שבפניהם תרצו להיחשף. בזכות ההגדרות, חיפוש העבודה יכול להתחיל הרבה לפני שהכרזתם עליו רשמית ולהתנהל באופן דיסקרטי עד למציאת מקום העבודה הבא.

בקיצור, נרשמתם?

לדף שלנו בלינקדאין: https://www.linkedin.com/company/sqlink

צרו איתנו קשר

כתבו לנו כאן

שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


CreatedByTvuna
המאמץ עלינו!
שלחו קו"ח ותתחילו לקבל הצעות עבודה בדיסקרטיות
בחר קובץ קו"ח
נא לבחור קובץ
קובץ אינו בפורמט תקין (doc, docx, pdf,) או גדול מדי