דלג לתפריט הראשי (מקש קיצור n) דלג לתוכן הדף (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

בלוגים

מחפשים את השלב הבא בקריירה?
שלחו קורות חיים, אנחנו נדאג לכל השאר.

כמה קלוריות שורפים ביום עבודה ואפילו מבלי להרגיש?

28/08/2016

אם אתם עכברי מעבדה שכאלה,המבלים את רוב זמנכם בתוך המשרד ושלמרות שהקיץ תיכף נגמר עדיין יותר חיוורים מהקצפת של המילקי, אנחנו יכולים להניח בביטחון  שהספורט היחיד שאתם עושים הוא הקלדה עיוורת על המקלדת.

מה הייתם אומרים אם הייתם מגלים שגם ביום רגיל של עבודה בהייטק, אתם שורפים קלוריות ואפילו מבלי להרגיש? טוב, זה כבר בהחלט נושא הראוי לבדיקה. אז, בכדי שכולנו (הכוונה מן הסתם למאותגרי הספורט) נרגיש הרבה יותר טוב לגבי עצמנו, בואו ונבדוק:

כמה קלוריות אנחנו שורפים ביום עבודה שגרתי במשרה בהייטק מבלי להרגיש?

בואו ונתחיל בהתחלה, כלומר בבוקר- הגעתם לעבודה... כל הכבוד. רגע, לא כל כך מהר, כי... איך הגעתם? אם נסעתם ברכב, בזבזתם 1.3 קלוריות בכל דקת נהיגה (היה שווה להיתקע בפקק ההוא, אה?) וזאת בתנאי שיש לכם רכב רגיל. אם אתם קצת יותר הרפתקנים ורוכבים על טוסטוס או על אופנוע- מזל טוב! שרפתם 3.5 קלוריות בכל דקה.
אגב, אם הייתם מטיסים את המטוס שלכם (כן, בטח...) הייתם נפרדים לשלום מ- 1.8 קלוריות לדקת טיסה. למרוששים שביניכם (או חובבי איכות הסביבה) שדיוושו באופניים, יש לנו חדשות עוד יותר טובות: אם דיוושתם במשך שעה שרפתם כ- 650 קלוריות, אבל אם אתם גרים ממש קרוב לעבודה, אז נו, תעשו לבד את החשבון. כבר עשיתם תואר שלם במדעי המחשב, אנחנו בטוחים שתצליחו.


הלאה... התיישבתם סוף כל סוף מול המסך ועכשיו מתחיל יום העבודה? הגיע הזמן באמת. כמה קלוריות שרפתם? קבלו:
 

  • - הנה בשורה משמחת במיוחד: כל הקלקה על העכבר שורפת לכם 1.42 קלוריות. בהתייחס לעובדה שאתם מקליקים עליו אלפי פעם ביום, אפשר להגיע למסקנה שהמנוי במכון הכושר בעצם לגמרי מיותר.

  • - גם הקלדה על המקלדת שורפת קלוריות. כמה בדיוק? 34 בממוצע בכל שעה.

  • - המנהל שלכם טרנדי ומעדיף stand-up meetings? עוד יותר טוב- לאחר שעה של עמידה במסדרון, בזבזתם 170 קלוריות!

  • - יש לכם הרבה מה להגיד על דברים ברומו של עולם? נחמד... ציוץ טיפוסי בטוויטר בן 140 תווים מבזבז לא רק זמן, אלא גם 1.03 קלוריות. צייצו במרץ, זה שווה!

  • - מצאתם פיתרון לבאג עקשן? מזל טוב וסימן טוב, עכשיו רק נותר לנתר מהכיסא ולבצע ריקוד שמחה קטן. בזכות ריקוד של שעה תיפרדו מ 258 קלוריות. טוב, אוקיי...אנחנו מודים שלא הגיוני שתרקדו במשרד במשך שעה, אז כנראה שזה ישרוף לכם הרבה פחות. אבל גם זה משהו, לא?

  • - היום עוד ארוך אז בואו נמשיך לחשב: המחשב נתקע? המדפסת נעצרה? הסרבר נפל? מסתבר שבכל הקשור לבריאות זה דווקא טוב: הפעולות שתעשו במטרה לתקן אותם יבזבזו לכם 272 קלוריות לשעה. לא כולל בעיטות כמובן- זה כבר מרזה הרבה יותר וגם משחרר.

  • - הגיע הערב והבטן מקרקרת? מה דעתכם על פיצה? זה אמנם משמין, אבל הידעתם?! המאמץ שבאכילת כל סלייס ישרוף לכם (כן, זה נפלא, לא?!) 8 קלוריות!

  • - אם אתם מאלה שלא מסוגלים להשאיר כלים מלוכלכים בכיור, גם כשלא מדובר בבית הפרטי שלכם- 30 קלוריות יתבזבזו כשתשטפו את כל מה שמחכה בכיור המשרדי.

  • - הלך הגב מהכסא הלא נוח שלכם? בצעו כמה מתיחות- 30 שניות של הרמה והורדה של הזרועות והנה- 9 קלוריות פחות.

  • - מה היחסים שלכם עם מנהל הפיתוח? יכול להיות שהוא לחוץ ויושב לכם על הצוואר כמו קרצייה? לא נורא, צאו להפסקת סיגריה. כן, אנחנו יודעים שזה לא בריא, מצד שני זה מרזה- פחות 8 קלוריות.

  • - כשתעלו חזרה למשרד, עשו את זה ברגל דרך המדרגות. מה יצא לכם מזה? כל מדרגה שתעלו תשרוף לכם 0.42 קלוריות. מעניין כמה קלוריות זה כל טיפה של זיעה...

  • - כשתלכו לשירותים תשרפו 2 קלוריות. חשבנו שזה חשוב שתדעו. אלא אם כן, מדובר במספר 2 (והמבין יבין) ואז מדובר על 10 קלוריות.

  • - כבר 22:00 בלילה ונרדמתם בעמדה שלכם מול המחשב? תגידו שלום ולא להתראות לעוד 25 קלוריות.

  • - הידעתם? ישיבה מבזבזת 34 קלוריות לשעה והליכה במסדרונות המשרד (לבקר קולגה, לקחת כוס מים, לשלוף פחית קולה מהמקרר)- מבזבזות 17 קלוריות לרבע שעה מצטברת.

  • - הגיע סוף היום והחלטתם שדי ושהגיע הזמן לעוף הביתה? הליכה ממש מהירה לכיוון המעלית שורפת 48 קלוריות!

לסיום, אי אפשר להתעלם מהשיטה המקובלת יותר לשריפת קלוריות וכן... הכוונה לספורט. אז אם במקום ללכת הביתה תלכו להתאמן במכון ותעשו אימון ממוצע של 60-90 דקות, תשרפו: 391 קלוריות על האופניים, 335 קלוריות על ריצה, 260 קלוריות על חתירה ו- 223 קלוריות על הרמת משקולות.

אתם עדיין כאן? מעולה! קבלו בונוס על התמדה בקריאה. בהנחה שלקח לכם כדקה לקרוא את הכתבה הזו, אנחנו גאים לבשר לכם שבזכותנו רזיתם ב 0.33 קלוריות! מבחינתנו זה לגמרי שירות לקהילה...

צרו איתנו קשר

כתבו לנו כאן

שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


CreatedByTvuna
המאמץ עלינו!
שלחו קו"ח ותתחילו לקבל הצעות עבודה בדיסקרטיות
בחר קובץ קו"ח
נא לבחור קובץ
קובץ אינו בפורמט תקין (doc, docx, pdf,) או גדול מדי