דלג לתפריט הראשי (מקש קיצור n) דלג לתוכן הדף (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

בלוגים

מחפשים את השלב הבא בקריירה?
שלחו קורות חיים, אנחנו נדאג לכל השאר.

יופי של אופי: 5 תכונות שמעסיקים אוהבים

10/05/2015

יש משפט האומר: "האישיות שלך יכולה לפתוח דלתות, אבל רק אופי משאיר אותן פתוחות". כשאדם נכנס למקום עבודה חדש, הקולגות והמעסיק שלו מבינים לאט-לאט מי הוא באמת ומהן תכונות האופי שלו. אין, כמובן, אדם מושלם - אך יש כמה תכונות אופי שכדאי שיהיו לכם (או לכל הפחות שתנסו 'לעבוד על עצמכם' ולהתנהל לפיהן), שכן מעסיקים אוהבים עובדים בעלי תכונות אלו ונוהגים לתגמל אותם לאורך זמן. הכירו את התכונות שמעסיקים אוהבים: 

 

יוזמה

מנהלים אוהבים עובדים בעלי יוזמה, ולא רק כאלה הממלאים הוראות. נסו לחשוב מדי פעם מחוץ לקופסה על דרכים שיעזרו לייעל את העבודה ולהפוך אותה לפשוטה יותר. קיבלתם משימה מהבוס שלכם? חשבו איך אתם הופכים את הביצוע שלה לטוב ויעיל יותר. כמעט כל מחשבה של רצון טוב תתקבל בזרועות פתוחות אצל הממונים עליכם.

אכפתיות

עובד שאכפת לו ממקום העבודה שלו נתפס כמישהו שאפשר לסמוך עליו ולתת בו אמון. נסו להפגין עניין לא רק במטלות ובתחום העיסוק שלכם, אלא גם בנושאים אחרים בחברה. בעניין זה חשוב להדגיש: לפעמים אכפתיות-יתר יכולה להציק. דיווחתם לבוס על משהו והוא אמר שיטפל בזה? אל תציקו לו שוב ושוב בעניין, אל תגרמו לו להרגיש שאתם טרחנים.

לימוד עצמי

תכונה מבורכת שחייבים לטפח ולהעצים. במקרים רבים הבוס שלכם ייתן לכם משימות שידרשו מכם ללמוד דברים באופן עצמאי. אל תפחדו ללמוד דברים חדשים, אל תפחדו לפתוח ספר או לקרוא מאמרים מקצועיים באינטרנט – זה רק יוסיף לכם ידע ומיומנויות.

אופטימיות

וינסטון צ'רצ'יל אמר ש"פסימיסט רואה קושי בכל הזדמנות, אופטימיסט רואה הזדמנות בכל קושי". המשפט הזה יכול ללוות עובדים (ובכלל, את כולם) לאורך כל הדרך התעסוקתית שלהם. מנהלים לא אוהבים אנשים שמרימים ידיים במהירות - הם צריכים עובדים שיודעים להסתכל קדימה וליצור מוטיבציה ואווירה של נחישות.

יושר

בלי תכונה זו אי אפשר לעבוד. מעסיק חייב לסמוך על העובדים שלו, ואם הבוס שלכם לא ידע ב-100% שאתם ישרים, הוא יתקשה לשלוח אתכם לפגישות עם לקוחות, לנהל את החשבונות שלו או לסגור עסקאות.

ומילה לסיום: הבליטו כמובן גם את שאר תכונות האופי החיוביות שלכם (כגון פרפקציוניזם, שמחת חיים, סדר וארגון, דייקנות ועוד ועוד...) ונסו להצניע את תכונותיכם השליליות. זה לא בא לכם באופן טבעי? גם זה בסדר, אך כדאי 'לעבוד על עצמכם' ולהשתדל לפתח תכונות אלו. זכרו שהמאמץ הזה משתלם מבחינה מקצועית ובסופו של יום גם תורם לכם ומשפיע על התנהלותכם היום-יומית.

 

צרו איתנו קשר

כתבו לנו כאן

שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


CreatedByTvuna
המאמץ עלינו!
שלחו קו"ח ותתחילו לקבל הצעות עבודה בדיסקרטיות
בחר קובץ קו"ח
נא לבחור קובץ
קובץ אינו בפורמט תקין (doc, docx, pdf,) או גדול מדי